Om afdeling Rindum

Afdeling Rindum ligger på Rindumvej 1 og er omgivet af gode udendørs arealer i den østlige del af Ringkøbing og med Kulturskolen i tæt forbindelse. Afdeling Rindum rummer 0. - 9. klassetrin og fungerer som overbygning for alle byens og omegnens børn.

Afdeling Rindum består af dels en gennemrenoveret ældre del, der huser indskoling, mellemtrin, SFO og Klub suppleret med en nybygget afdeling fra 2010, der primært indeholder fælles faciliteter, faglokaler og hjemområder for skolens overbygning.

Afdeling Rindums bygninger er indrettede, så de understøtter en teambaseret organisering, ligesom der er arbejdspladser til de ansatte i det nærområde, hvor den enkelte medarbejder har sine primære funktioner.